13 March 2011

Ulangtahun Ke-2 Perkahwinan Kami


Hoh setelah sekian lama menyepi, tiba-tiba aku muncul dengan entry ulangtahun. Nampak sangat tahap kemalasan super dewa memang menguasai diri.

Sedar tak sedar, dah 2 tahun aku memegang status suami (takkan le isteri pulak kan?).. Dan setahun pulak memegang status bapa. Kira setiap tahun ada perubahan status. Tapi tahun ni takde le pulak dapat status datuk. Lambat lagi tu kena tunggu Afi kahwin dulu.

Harapan aku, semoga perkahwinan kami semakin hari semakin utuh dan berkekalan dunia dan akhirat serta berjaya menjadi ibu bapa yang baik kepada anak-anak kami. Dan juga semoga aku berjaya mendapat kerja tetap yang stabil kat Terengganu ni. Aminn...

5 komen:

vagg© said...

auwww.. hehe

JM said...

insyaAllah...aminnn

oh tetibe teringat kesedapan masakan mak ko gaban...

che^amad said...

>>vagg: ewwww.. keh keh

>>JM: aminn..
heh meh le time raya JM mak aku musti masak nasi minyak peberet kami sekeluarga.. heheh

Misz HoNey said...

amin...

tetiba teringat chicken chop kat dagang avenue..

ekekke

JM said...

wahahaha
nk like mandot punye komen...