27 October 2010

Afi Zufar

Dah lama rasanya aku tak letakkan muka anak aku sebagai penghias blog (padahal baru sekali aje letak.. keh keh..) Maka dengan ini, aku mengambil kesempatan untuk menampilkan wajah baru Afi Zufar selepas berusia 7 bulan. Tadaaaa...

Afi sudah pandai pegang botol air sendiri. Tapi masa aku balik, pandai dia berlakon buat-buat tak pandai pegang lagi. Takpe bila lagi nak bermanja dengan abah yang balik 2 minggu sekali ye dak?

Rambut Afi diberi nafas baru dengan menampilkan gaya kontemporari belahan tengah menembusi awan. Wajah Afi teruja berdebar menantikan hasil sentuhan terbaru abahnya.

Afi tersenyum riang apabila mendapati gaya baru rambutnya berjaya menawan beberapa pengiklan minyak rambut terkemuka seperti Tancho, minyak zaitun Zam-Zam dan sebagainya. Tatkala Afi tersenyum riang, ibunya menjerit cemas sambil berlari-lari anak untuk mengembalikan fesyen asal rambut anak terunanya. Keh Keh..

9 komen:

Martuis.Martapau said...

Wah...comelnya si Afi, siap ketawa lagi tengok ayah dia jadi polis angkasa Gabanz.

Rambut belah tengah tu macam gambar bapak dia dedulu je kan....

vagg© said...

ahahahahahahaa mencikkkkkkkk. sakit betol ati tgk gaya rambut gitu. tergamak la lu buat anak mcm tu mementang dia kecik lg. grrrr.

hahaha afi dh lama pun pndai pegang botol sndiri.. rasa cam dh btau.. tp belum rupanya wakakaka maapkan daku lmbat menghapdet. lg plak bila abah balik mmg betul dia xmo pegang sendiri.. nak gak abah yg AFRO tu pegang wakakaakakakaka

che^amad said...

marts: haha masa kecik abah Afi rambut belah tepi hokeh! belah tengah tu zaman muda2 ibu Afi.. kui kui

vagg: Afi takde buat bantahan bertulis pun masa gua jadik hair dresser dia hari tu.. keh keh

walaupun Afi dah pandai pegang botol sendiri, gua tetap nk tolong pegangkan.. kataku ngengada.. heee

Misz HoNey said...

rambot afi belah tengah???
sape punye keje??bapak dia???
cian dak tomey tu jd mangsa kekejaman bapak dia sdirik...

ekekekkeke

che^amad said...

hahaha apa salahnya sekali sekala bertukar imej dot.. nanti aku nak try wat afro lak.. wakakaka

hepi besday dot.. aku saje reply komen ko ari neh pasal nak wish besday sekali.. kui kui

halym said...

comei tol dak neh aii..cam mama dia..
takde ghope gaban..ekekeke

Honeydew said...

tomeyy nyaa...
tomei nyaaaaa

tomeii nyaaaa afi...

cam muka mak dia....

tomei nyaaaa..... ;D

che^amad said...

halym: dah besar nanti baru ada ciri2 kehenseman bapak dia lym..

dew: takkan tomey aje auntie dew.. bila nak dtg jenguk afi? keh keh..

Misty said...

wah... x perasan ada update..igt nk bukak lepas setahun hehehe... wow.. rambut afi era 70'an... hehehehe..