11 February 2010

Hapdet Konsep Malas

Memandangkan aku masih belum ada idea nak hapdet, maka aku ingin berkongsi satu klip video yang bagi aku memang lawak gila le.. Memang ngeli (ngeri+geli) lawak ni jika ia terjadi pada diri sendiri. Riuh studio tu bila masing-masing berusaha nak kenakan member. Ini adalah sedutan daripada sitcom kegemaran aku masa menjadi pelanggan Astro dulu; Whose Line Is It Anyway.. Rasanya sitcom ni dah lama ditamatkan.. Lawak-lawak yang disiarkan semuanya adalah secara spontan takde skrip.

Sitcom ini juga mengingatkan aku pada sahabat siber aku iaitu arwah Damit yang juga meminati sitcom ini. Sekarang aku sedang berusaha mengumpulkan koleksi sitcom ini yang ada 8 musim semuanya. Cakap banyak tarak guna, kasi tengok itu klip video juga...




1 komen:

Teacher Amy said...

alo adik ipar...
tu laa,ketara sangat tahap kemalasan anda...last2 hapdet pasal sitkom pulak...hmm,boleh laa ;)
Baik,saya bagi awak 60 markah..gred B tu yer,sila tingkatkan usaha di masa akan datang..sampai dapat gred A.. *tetibe*