01 January 2009

2 Tahun Sudah...


Sejajar dengan kemasukan tahun baru 2009 neh maka secara automatinya juga blog aku sudah menjangkau usia 2 tahun bersiaran di alam siber ini. Walaupun sawang memang tahap melimpah ruah tapi aku apa pedulik! hehehe... 

Bila bercakap (errr bertaip sebenarnya) pasal tahun baru ni, sudah tentu kita tak dapat lari (kalau jalan mungkin dapat kot) dari membincangkan harapan kita untuk tahun baru ni. Oleh yg sedemikian, aku berharap semoga kehadiran tahun baru 2009 ini bakal membawa aku ke dimensi yg lebih matang, ekonomi bertambah stabil dan kebahagian yg optimum. Ecehh macam jawab soklan SPM lak rasanya.. kui kui kui

Tahun 2009 juga akan menjadi titik tolak kepada aku menukar status yg sekian lama disandang hampir 32 tahun lamanya. Kebetulan pula hampir dengan tarikh harijadi aku. Oleh itu, kepada sesiapa yg nak bagi hadiah, sila le gandakan hadiah anda. Muahahaha..

Sekianlah entryku sempena ulangtahun blog aku yg kedua ini. Semoga blog ini akan berkurangan sawangnya walaupun untuk mencapai sawang sifar adalah agak mustahil. ekekeke...

4 komen:

JiaNg said...

bagus la tu kalo ko dah takmo jadik gay...penat aku nasihatkan ko slame ni...budak star mmg camni...hohohoho

che^amad said...

assuda le ko jiang.. dia jadik gay nak tuduh aku plak.. apa le nak jadi dgn budak mckk neh.. isk isk iskkkkk....

b3skut said...

lorrr
dh 32 dh ko ni
aku igtkan baru 23
tua dah rope2nya
cpt2 la tukar status tu
nnt jd mcm jiang tu, menopos
haha

che^amad said...

32 tu hanyalah angka dlm ic je bes..
kalo ikutkan aku menten 23.. muahahaha...
hoh suka2 ko cakap jiang menopos yek.. kang dia x bawak balik kangaroo baru tau.. wakakaka