23 December 2008

Blog Baru Vagg

(konon terkejut tengok aku rajin hapdet blog.. wakakaka)

Sesapa yg rajin masuk blog Vagg mungkin sudah maklum yg dia sedang mengalami sindrom malas hapdet blog dia sekarang kerana dia memang seorang pemalas.. kataku mempitnah sesuka pankreas.. wakakaka

Heh takde le.. sebenarnya Vagg dalam proses memindahkan semua hasil karya penaipannya ke domain sendiri dengan bantuan rakan2 siber yg lain. Memandangkan dia seorang blogger tegar sampai sanggup tak mandi semata2 nak hapdet blog dia (heh bestnya wat cerita) maka dia telah mengambil inisiatif mendaftar domain sendiri utk menjamin kewujudan blog dia dari ancaman anasir2 (bukan org nama nasir yek) yg tidak diingini.

Oleh itu, kepada sesiapa yg berminat nak baca blog dia boleh le pergi ke sini.

5 komen:

vagg. said...

kurengggggggggggg
kalo gua rajin apdet smpai xmandi..
SAPE PLAK yg malas apdet + malas mandi??

wakakakaka. siap kutuk aku jek kejanya. puji sket la.. baru gua puji blog lu bagus hahaha mencik

che^amad said...

wakakaka mana ada kutuk.. tu namanye pitenah... muahahaha

JiaNg said...

senang cite...2-2 malas mandi...baru ler sehati berdansa...huhuhu

vagg. said...

JIANG: kedengkis luu

LoveHaterZ said...

ooo..baru ku tauuu..
bagus tul si pakwes tlg explain kat sini..hehe!