19 November 2008

Tahniah Puan Minah...


Sebagai memenuhi kuota entryku bulan November, maka aku ingin mengucapkan tahniah kepada Puan Minah yg telah selamat melahirkan putera sulungnya pada 18 November 2008 pukul 12.00 pm. Semoga Puan Minah dan anaknya sentiasa sihat walafiat. Ekekeke skema le pulak entry aku neh. Sekian aje le entry ringkasku kali ini. Yeh yeh aku dah hapdet. Muahahaha...

6 komen:

vagg. said...

bilangan pkataan yg lu tulis nih pakai jari kaki pun bleh tau dak. BETAPA MALASNYA! muahaha

Misz HoNey said...

ckp minah...

ko wish dia..pkai gambo baby kuau dr telor

ape ko hengat minah tu mak ayam??ekekekekke

vagg. said...

MANDOT: mandot gilosss ahahaha

Misz HoNey said...

sampai ati ko ckp aku giloss vagg...

huhuhu

strawberi said...

waa gaban..ko mempergunakan aku..utk tambah entry yer...tak aci.tak aci

che^amad said...

vagg ngan mandot dedua gilos.. muahahaha...

minah, bukan selalu aku boleh mempergunakan ko.. errr tapi apa2 pon selamat menjadi ibu mithali.. ekekeke...