25 September 2008

Ucapan Rasmi Hari Raya

(credit to thethirdfarial@devianart.. aku modify sket hasil kerja dia.. hehehe)

Diam tak diam dah hampir sebulan kita menjalani ibadah puasa. Maka di kesempatan ini, aku ingin menyusun sepuluh jari dan memohon kemaafan andai ada terkasar bahasa, terkutuk lebih², tergosip (sambil menjeling kepada pemancar² astro.. ekekeke) dan segala "ter" lagi le.. Aku hanya serangga eh insan biasa yg tak punye apa.. Sudah tentu aku tak mampu lari dari membuat kesilapan (dan juga tak mampu lari pasal berat bertambah).. Oleh itu, marilah kita jadikan bulan Syawal yg bakal menjelma ini sebagai lebaran baru untuk kita menjana ikatan ukhuwwah yg kuat. Pehhh macam baca teks pidato lak rasanya.

Namun ingin aku tegaskan di sini, tak perlu le kita mengungkit barang yg dah lepas. Takde gunanye menyimpan dendam kesumat (baca komik Dendam Kesumat takpe) kelak diri sendiri yg merana. Bak kata Casey dalam lagunye; jangan ada mencik.. (eh betul ke casey yg nyanyi lagu neh? aku main hentam aje)

Memandangkan hari Jumaat dah ramai yg mula bercuti, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Tenaga Batin buat semua rakan yg mengenali aku baik di dunia realiti mahu pun dunia siber. Kalau nak sebut semua nama kang takut tertinggal ada lak yg kecik ati maka anda tahu siapa diri anda yg aku maksudkan (kalau tatau jugak sah le dah kena sindrom amnesia tuh.. kui kui kui). Semoga gumbira berhari raya bersama keluarga dan yg tersayang.. Kalau makan sate tu ingat² le kat aku kat sini yek. kataku bernada pilu.. sob sob..

8 komen:

b3skut said...

slmt hari raya, bro
moga tahun ini merupakan rtaya terakhir kau memegang status single
hehehehehhe

kenang daku dlm suapan ns dagangmu, bro

;)

che^amad said...

selamat hari raya jgk bro.. hehehe insyaAllah masin le molot ko bro..

bukan takat nasi dagang, nasi briyani, nasi lemak dan segala nasi lagi akan ku kenang bro.. kataku melampau.. ekekeke

Misz HoNey said...

"samat ari raya incik amad.."- Labu

"Camat ayi aye pakcikcu gabanz power rangerss.." - Caca

"Selamat Hari Raya Bro.." - Santos

"Huh!!!sate!!" - Amanda

wakakkakaka

Selamat Hari Rayaaaa..moga tawon dpn raya berdua laks...ekekekke

che^amad said...

ekekeke semoga masin le molot ko yg musuk x gosok gigi tu mandot.. aminnnnnnnnnn....

syah shah said...

Selamat Ari Raye Gabanz... :D

vagg. said...

ekekeke semoga masin le molot ko yg musuk x gosok gigi tu mandot.. aminnnnnnnnnn....<<<< hahahaha mmg musuk mulut dia banzzzz. MANDOT MULUT XMANDISSSS. ahahahaha

Misz HoNey said...

hoh

ngutuk secara jemaah raya la neh yek..

mencik
ekekkeke

vagg. said...

MANDOT: dia yg paksa aku cyg aaahahaha