24 August 2008

Ulangtahun Pertama


Sebenarnya aku bukan sengaja taknak mengemaskini blog aku yg hensem ini tapi aku saja tunggu tarikh yg amat bererti dlm hidup aku buat masa ni utk dijadikan pembuka entry bagi bulan Ogos. Ekekeke betapa konkritnya alasanku kali ini.

Hari ini genaplah setahun usia hubungan kami. Walaupun sudah mengenali lebih lama dari itu sebagai kawan, tapi ini kira yg rasmi punya selepas kami membuat deklarasi (bukan deklamasi sajak ye.. itu vagg sorang jek buat) setahun yg lalu. Heeee...

Apa yg dapat aku rumuskan sepanjang setahun perhubungan kami, dia memang seorang yg amat menyenangkan, tak banyak kerenah dan sentiasa membuka peluang untuk perbincangan yg matang jika ada sebarang permasalahan. Wahhh skema betul ayat aku.. ekekeke. Tapi kesimpulannya, DIA MEMANG BEST.. kes kes kes

Harapan aku, semoga perhubungan kami akan sentiasa diberkati Allah SWT dan tidak timbul krisis2 besar yg boleh merenggangkan perhubungan yg terjalin ini. InsyaAllah..

Terima kasih cayang kerana membahagiakan aku... MySpace

2 komen:

VAGG said...

ehh kartun sebelah tuh nape xAFRO cam tuan blog nih. haahahaha

che^amad said...

ahahaha mencik.. lu memang selalu mendengkisi kecomelan aku.. wakakaka kataku pasan tahap mak lampir nak putus urat kentut...