26 August 2008

Sessi Menjawab Shoutbox Lagi...


Dah jadi macam entry rutin pulak setiap bulan aku menjawab shoutbox menggunakan konsep secara pukal begini. Ekekeke apa² pun, aku takkan menghampakan setiap jeritan dari peminat² setiaku yg berkunjung ke blog yg bersawang dgn penuh keriangan umpama riang ria di hari raya ini. Maka inilah dia...
  • jm tetieb ko mmg skema gabanzz... epi enibeseri.. semoga korang bahgia selamanyee...aminn
    Details
    11:19 am 27/8/08
    # ekekeke tu baru skema sket.. kalo aku skema banyak mesti ko akan terkesima mcm shahima.B... wakakaka kataku tak pepasal...

  • MARTS Selamat Berpuasa buat Gabz dan pasangan. Jgn ponteng puasa mcm selalu Gabz.
    Details
    8:54 am 27/8/08
    # hehehe mekasih marts.. cehhh bilamasa lak aku ponteng posa neh.. nanti le raya aku maafkan dosa ko mempitenah aku.. muahahaha...
  • vagg PEMALAS!!! muahahahaa blah le lu ckp byk. OMONG KOSONG!
    Details
    12:05 pm 25/8/08
    # ekekeke gua tau le jeles dgn omongan kosong gua.. nanti gua buat OMONG 1.8 plak.. kui kui kui..

  • Haku segala shout2 akan dijawab tidak lama lagi.. ekekeke
    Details
    11:19 am 25/8/08
    # heheh macam lama plak aku nak jawab shout² neh.. ekekeke

  • Joyah eh silap.. month.. takde s ok. muahhahaa
    Details
    11:35 am 23/8/08
    # aku baru nak report kat cikgu english sekolah rendah yg ngajo ko joy.. seb baik ko dah betulkan.. muehehehe

  • Joyah 23rd August 2008.. its already 1 months gabz
    Details
    11:35 am 23/8/08
    # ekekekee gua dah hapdet wokeh...

  • syah sila mampir untuk kolek award
    Details
    10:36 am 15/8/08
    # nantikan kemunculan entryku pasal award tu tak lama lagi (padahal tatau lagi bila tuh.. wakakaka dasar pemalassss gue..)

  • syah Gabanz, bulan Ogos sudah nih... tarikh 080808 pon dah lepas... ko tamo apdet ke?? Kuota bulan nih lom ade lagi nih... Ahaks~
    Details
    9:06 am 15/8/08
    # aku dah penuhi kuota bulan neh dgn hapdet yg seco'et.. ekekeke

  • beskut bila la gabanz nk jd rajin nih ye? untung juta2 ye bisnes sawang ni? hehe
    Details
    4:11 pm 7/8/08
    # mungkin apabila aku dah takde menda nak buat depan pc baru aku jadik rajin kot.. kataku cuba mengaburi mata beskut dgn jawapan yg amat munasabah dan munajohor

  • pink alololo..cutenye mate baby..
    Details
    12:27 pm 31/7/08
    # maceh maceh.. jawabku bagi pihak thaqif.. ekekeke

  • vagg hahaaha penTIPUSplatipus
    Details
    3:59 pm 24/7/08
    # ekekeke bukan takat tuh aje vagg.. malah sudah mencapai tahap PASPISPUS sebenarnye.. kataku mengkepek ntahapahape...

  • syah sekali apdet sampai dua... waaa... cam nak tercabut jantung aku terkejut... muahahahahahah :D
    Details
    3:43 pm 24/7/08
    # tu baru dua tu.. cuba bayangkan kalo aku hapdet 2 jota.. mau tercabut segala sel darah merah yg mengangkut oksigen ke seluruh tisu badan ko.. kes kes kes

0 komen: