05 June 2008

Menjawab Shoutbox

Memandangkan dah lama aku membiarkan shoutbox aku sepi tanpa berjawab, maka dengan penuh rasa tanggungjawab aku ingin menjawabnya dlm bentuk entry. Lagi pun teknik ini pernah diaplikasikan oleh beberapa org blogger (nama terpaksa dirahsiakan.. ekekeke)

  • Esah Kanna kau nk pindah tranung dah eh? bye gabang
    Details
    9:21 am 31/5/08
    # ha-ah esah aku nak pindah balik ganu.. byeeee

  • vagg to JOY ahahaha tuhle. dasar pemalassss nyer gabanz. ekekeke
    Details
    12:33 pm 29/5/08
    # amboihhh.. mana ada dasar pemalas.. aku dasar pandang ke timur.. ekekeke

  • MAK WAN rasa cam nk bako jek blog nihhh. heyyyy mana mancis mana?????!!! muahaha
    Details
    12:33 pm 29/5/08
    # nah hambik le aku kasi lighter neh makwan.. bako dgn blog si vagg tu sekali yek.. muahahaha

  • Joyah Ya Allah... arijadi vagg tetiap ari kat blog neh.. ekekkeke
    Details
    8:22 am 29/5/08
    # ekekekee biasa le joy.. ikut ati, aku nak biar aje entry neh sampai besday dia taon depan baru hapdet.. wakakaka

  • syah anda diTAG buat kali keTIGA... Sile buat cepat... bese tuh.. libas ngan kain putih mau?? eheheheh :P :P
    Details
    5:34 pm 23/5/08
    # adusssss.. kena tag lagi ke? kalo jawab tag neh dapat jam tangan TAG HEUER best le jugak.. ekekeke

  • syah Incik Gabanz... silelaaaa buat tag yang panjang berjela-jela tuh.. buleh buat modal tau nak hapdet... hehehehe :D
    Details
    4:07 pm 13/5/08
    # eheh nanti le bila dah dapat sumber inspirasi aku balas yek syah yekkkk.. kataku sambil purak2 tido dlm selimut...

  • jiang wah ade vista sp1 ek...bleh pinjam nih
    Details
    12:29 am 11/5/08
    # hoh mana bleh pinjam.. mahal wooo aku beli ori neh.. wakakaaka

  • syah anda telah di TAG buat kali kedua... sile kutip soklan kat blog haku... mekaseh... :D
    Details
    5:14 pm 7/5/08
    # nanti le aku kutip syah.. ko peram le lama² sket yer... ekekeke

  • Joyah hooo... baca entry gabanz ni.. terasa keseriusan beliau.. akotttt..
    Details
    2:22 pm 7/5/08
    # heh tu baru sket aku tunjuk tu joy.. kataku sambil wat muka siyes ala2 tapir cirit birit..

  • vagg tp PJ maceh2..ekeke. musti dia pitenah aku umo 72 kan? heiii mmg afro gabanz tuh. muahaha
    Details
    4:26 pm 6/5/08
    # ekekeke apa lak 72 taon.. aku cakap umor vagg dah 92.. muahahaahah...
  • pj>vagg tumpang wish utk vagg ekekek..hepi belated besday vagg yg vogue (gaban ckp aritu) ekekek
    Details
    12:23 pm 6/5/08
    # takkan wish aje kot.. hulur2 le hadiah.. aku jadik wakil pon takpe.. muehehehe...

  • beskut wah...'rajin' dah gabanz ni...tu pon sbb besdei kan.kalau bukan besdei, jgn harap dia nak update
    Details
    5:14 pm 5/5/08
    # ekekeke abg Bes memang memahami jiwaku ini.. kataku tersipu2 malu disebalik langsir..

  • vagg weii pemalas nya awok nih. apdet la. contohi INTAN yg rajin apdet tuh.ekekeke
    Details
    5:11 pm 5/5/08
    # ekekeke intan tu aku punye mentor.. tapi rasanye aku rajin sket dari dia.. sis misty pon dah ikut jejak langkah kitorg.. wakakaka...

0 komen: