03 May 2008

Selamat Hari Lahir Vagnes Monica

Buat si dia yg berguling² keliling rumah sampai ke tangga rumah jiran sebelah kerana hendak aku letakkan gambar Agnes Monica. Maka sempena hari lahirnya yg ke-72 ini aku penuhi permintaan beliau dgn penuh perasaan memberontak. Ekekeke.. Aku siap cari yg pakai baju kaler pink lagi tawww. Suka le tuuuu... Kredit kepada Syeff untuk gambar ini yg aku cilok dari fotopages dia.. Muehehehe..

3 Mei bukan saja menjadi hari lahir cik Vagnes Monica ni (suka le tu aku kasi nama camtu.. bwekkk) malah turut mencatat satu sejarah penting dlm hidup aku jugak. Hari yg telah menuntut aku membuat satu keputusan penting dan aku tak pernah menyesali tindakan yg aku ambil itu. Kini aku bersyukur dgn apa yg aku ada sekarang dan aku percaya setiap apa yg berlaku itu pasti ada rahmatnya..

Ok berbalik semula kepada birthdaygirl ni (dia paksa aku sebut "girl" kalau tak dia nak silambam aku 18 juta kali.. huhuhu sadis betul).. Hari ni dia ada test bahasa Arab. Heh kesian dia kena menyambut hari lahir dlm suasana tekanan mental. Jangan lupa tau buat ayat macam yg kita ulangkaji dulu (padahal aku lebih byk mengkonpiuskan dia.. wakakaka)... Caiyok caiyok cayang.. ekekeke

Untuk tidak melengahkan masa, aku ingin mengucapkan sekali lagi Selamat Hari Lahir yg ke-72 dan semoga tahun ini akan lebih menceriakan serta membawa kebahagian dunia dan akhirat di samping mereka yg tersayang. Aku mendoakan agar (bukan agar² koko yek) beliau mendapat keputusan yg cemerlang dlm peperiksaan semester ini. Aminnn...

Sebagai penutup, terimalah hadiah kek Barney ini yg aku cilok dari blog Mandot. Kui kui kui... Sekian, mekacih.. Heeee


4 komen:

vagg said...

AWAL2 lagi ada org xbetul kat atas nih MENYEMAK kat entry nih. muehehee.

ehemm BANZ.. lawo kan gambo aku tuh? kan kan kan JEBON kan. ekekekeke mencik

che^amad said...

aku dah delete le Vagnes.. ekekeke maklum le blog i neh menjadi tatapan seantero dunia.. muahahaha asiiiikkk kataku meniru vagg.. ekekeke

vagg said...

errrkkkk bye aku nk g keja dh so xdapat nk baca ayat2 pasan lu tuh. muahahahaha

Misz HoNey said...

hoh..rs cam nk muntah dgr nama VAGGNESS tuh..ekekekke

dh la kopipes gambo barney aku...dasar APRO si bf VAGGNESS KONIKA

akakakkaka