11 March 2008

Lawak Antara Benua

Sebenarnya aku pun takde idea nak hapdet apa utk bulan neh.. Memandangkan dah hampir nak masuk tengah bulan Mac maka aku hidangkan saje satu adegan lawak antarabenua yg dicilok dari majalah APO rasanya.. Takpon majalah Ujang.. Aku pun tatau yg mana satu pasal aku dapat melalui e-mail.. Tapi lawak kartunis Lambok neh memang antara peberet aku masa zaman minat baca majalah kartun dulu.. Ekekeke...


Sila klik pada gambar utk mendapatkan pemandangan yg lebih jelas.. eheh

3 komen:

vagg said...

ahhahahaha mencikk baca kartun nih.
aku xsker kartun LAMBUK sbb hudus. kweng!

kataku sengaja carik pasal ngan GABANZ

che^amad said...

berani lu kutuk kartunis peberet gua Vagg... kataku sambil mengkarate tulang keting Vagg... ekekeke

lagi satu aku suka dia pasal nama dia sama dgn BUBUR LAMBOK yakni antara makanan peberet aku.. wakakaka

manda dak baik said...

TERSERLAH SGH LA KEMALASAN TAHAP TENUK NGAN CIPAN TERBONGKANG OLEH SI GABANZ NEH..ISSSYY..ENTAH LAH..!!KATEKU SMBIL MENYURUK DI BLAKANG JAMBAN JM SUPAYA XDILIHAT DEK VAGG..

EKEKKEKE