01 January 2008

Samat Tawon Baru 2008


Dengan masuknye tahun baru 2008 neh maka genap ler usia blog aku setahun.. Heh berjaya jugak aku menten blogku yg dipenuhi sawang bergelimpangan neh.. ekekeke.. Tapi at least aku berjaya mengadakan entry utk setiap bulan.. Kataku mengkaber diri sendiri.. wakakaka...

Tahun 2007 banyak meninggalkan kenangan pahit dan manis dlm idup aku. Tapi yg pahit tu tak perlu le nak dipikirkan sangat. Yang penting setiap apa yg terjadi tu pasti ada hikmahnye dan aku bersyukur kerana sekurang²nye dapat jugak memberikan pengalaman yg berharga utk dijadikan panduan hidup. Macam motto sekolah aku dulu "Ilmu Panduan Hidup".. kataku tetiba mempomot sekolah lama kejap.. ekekeke..

Semoga tahun 2008 neh akan lebih bermakna dan memberi kebahagian kepadaku dan teman² lain tak kira di dunia realiti atau siber.. Dan juga semoga tahun neh azam² aku akan tercapai dgn jayanye.. Kataku sambil menjeling kat Vagg.. ekekeke... Itu aje le pembuka entry ringkas aku utk tahun baru neh.. Adiosss...

4 komen:

vagg said...

seksinya awk MENJELINGGG.
pakai kebaya ketat pink ngan bulu mata PELESU lentik gile. ekekeke
jeling le jeling lg.

che^amad said...

ahahaha neh jelingan maut neh taww.. kataku mengubahsuai nama JM sesuke ati.. wakakaka

ewahhhh sedapnye dia wat cerekarama yek.. padahal dia tuh pakai baju clown kaler kelabu org tak heboh ponggg.. hukhukhuk

vagg said...

eekekee JELINGAN MAUT xtahan tuhh. mencik gua.
emm oh ye lupa saya pakai baju clown tuh tp xnaik stage. ekekekekekeke adess

manda said...

bkn dia pkai skirt kaler orange ke vagg??wakakakakka

wooo..smoga AZAM ko berjaya la yek gabanz...jgn lupe nasik dagang tuk aku taw...ekekekkee