14 August 2007

Mekaceh Buat Si Pengirim...

Tengah hari tadi sedang aku leka membuat keja kat opis tetiba aku dikejutkan dengan ring tone lagu Gaban aku.. Tengok nombor yg tak dikenali.. Mana le tau ada awek salah nombor ke maka cepat2 aje aku jawab... ekekeke... Rupanye posmen yg tepon.. Dia nak tau ada orang dak kat opis time lunch hour.. Kebetulan aku bekpes lambat pagi tadi so aku pon malas le nak kuar atau tapau makanan.. Ekekeke... Dengan tanpa segan silu aku pon menyuruh posmen tu naik ke opis utk menyerahkan parcel tuh.. ekekeke...
Selepas hampir 5 minit berlalu, posmen tu tiba kat depan pintu opis aku.. Aku nampak dia bawak sekotak parcel yg dihias cantik dgn reben kaler purple.. Sungguh feminin si pengirim ini.. Ekekeke... Selepas menandatangani borang pos laju tuh, cepat2 aku bawak pegi kat meja aku seblom orang lain nampak dan memulakan sessi soal selidik.. ekekeke.. Dan aku letakkan di bahagian yg agak tersorok agar orang lain tak nampak... Muehehehe...

Dan ini le apa yg terkandung dalam kotak parcel tersebut. Yang berbungkus dlm kertas aluminium tu adalah kek manakala yg ala2 plastik putih tu adalah bekalan ubat pasal dia tau aku memang malas nak beli ubat (makan ubat laaaaagi le malas.. kui kui kui).. Kunun utk bekalan aku bawak pegi pakistan le nanti.. Ehehehe.. Terharu aku dengan keprihatinan kawan aku sorang neh.. Sob sob srettttt... ekekeke...

Jeng jeng jeng... Aku paparkan isi kandungan yg terdapat dalam kertas aluminium tuh.. Dua jenis kek yakni kek cekelat (peberetku) dan kek nangka (pestime makan.. besh jugak).. Memandangkan kuantitinye agak terhad so aku dgn sukahatinye wat balik dan makan kat umah je dgn adik aku.. ehehehe.. Dah tinggal separuh pon.. Kui ku kui...
Buat Si Pengirim, mekaceh daun keladi.. Lenkali pos le lagi.. ekekeke...

1 komen:

Misz HoNey said...

si pengirim tu mcm kenai la...

adakah si gadis ayu dr ganu tuh??kateku membuat tekaan sesuka ati ekekeke

sbb dia bungkus sameee jek mcm yg aku dpt

wakakaka