15 August 2007

Keajaiban Telah Berlaku.. Hohoho

Pagi tadi bos aku yg seblom ini berada di Pakistan dah balik Malaysia dan masuk opis.. Pehtu dia panggil le masuk bilik dia.. Memula tu aku dah cuak kot2 dia soh aku pegi Pakistan cepat2.. Tapi rupanye dia nak discuss pasal outstanding matters kat site Pakistan.. Hoh lega aku.. ekekeke.. Punye le taknak pegi ke Pakistan tuh.. ahahaha...
Kemudian pada petangnye pula, aku mendapat perkabaran dari opismet aku yg mungkin aku takkan dihantar ke sana.. Masa memula dengar tu macam tak cayer jek pasal seblom neh beriye bos aku soh book tiket dan pegi renew visa.. Kebetulan masa tuh aku ada drawing nak kena serah kat dia so masa antar drawing tuh ke bilik dia sempat le bertanya kat bos aku utk mendapat kepastian bukan ilusi semata2.. Dan benar ler seperti apa yg diperkabarkan oleh opismet aku tuh.. Keajaiban yg aku impikan telah menjadi kenyataan.. AKU TAK PERLU PEGI PAKISTAN LAGI WAT MASA NEH.. HOORAY!

0 komen: