07 July 2007

Rojak kat Tepi Loji Kumbahan.. ekekeke

Hari neh aku rasa macam nak makan rojak aje.. Lalu selepas mandi dan solat zohor, sepantas kilat aku bersiap dan mencapai kunci moto serta helmet menuju ke loji kumbahan area Ampang. Nasib baik ari neh van rojak tu ada kat situ.. Kalau dak kempunan aku nak makan rojak.. Ekekeke... Van neh ada 2 pilihan rojak tak silap aku.. Satu rojak biasa dan satu lagi rojak campur sotong.. Aku ambik yg biasa aje.. Heheheh.. Dan tak lengkap le kalau makan rojak tanpa cendol.. Huhuhu aku makan dengan penuh berselera walaupon kat sebelah ada loji kumbahan.. Macam takde efek apa2 pon.. Mungkin kesedapan rojak itu telah membunuh deria bau sapa2 yg makan kat situ. Ekekeke.. Ramai jugak yg berkunjung menjamu selera kat van rojak neh.. Sama ada makan kat situ atau tapau wat balik.. Pendek kata masyarakat majmuk le yg datang ke situ.. Ekekeke..

Ini le rupa rojak yg aku bedal.. Kuah dia sedap.. Pekat dan delicious.. ekekeke... Sapa nak try meh le kat loji kumbahan neh.. Wiet mesti tau tempatnye.. Ekekeke

0 komen: