27 July 2007

Anime - Great Teacher Onizuka

Heh lamanye aku tak hapdet blog aku.. Entah naper semenjak dua menjak neh kemalasan aku telah mencecah tahap dewa.. Lagipon aku rasa idea seolah2 semakin menjauhkan diri dariku.. cewah bersastera kejap.. ekekeke... Kini tiba le masa aku membersihkan blog aku dari bersawang.. Aku dah insap neh Vagg.. Tapi kejap aje ler.. kui kui kui..

Aku baru aje abes melayan anime Great Teacher Onizuka (GTO) neh...
Anime neh mengisahkan seorang pemuda bernama Eikichi Onizuka berusia 22 tahun yg bercita2 utk menjadi seorang guru yg terhebat. Dia telah diterima utk mengajar di sebuah sekolah persendirian bernama Seirin Gakuen dan ditugaskan utk mengajar kelas yg paling bermasalah. Walaupon perangai dia gila2 masa mengajar tetapi dia telah berjaya mengubah sikap pelajar yg selama neh membenci cikgu dan suasana persekolahan dgn caranye yg tersendiri.. Walaupon ia tak sesuai dipraktikkan secara realiti kat sekolah tapi ada terselit jugak nilai2 moral yg boleh dijadikan teladan.. Hoh skema betul sinopsis aku wat neh.. Mencik lak baca.. ekekeke... Sekian aje le entry aku setelah sekian lama menternak sawang.. muehehehe...

2 komen:

vagg said...

BANZ...betulkan sket ayat tuh...
baru je abis layan buat kali ke 86 juta.ekekeke
mencik aku baca entry nih. cam xbest jek...kataku dengkis
ekekekek
banz...kang ko dtg amik adiah kat kaunter pejabat pos ekk..aku kasi adiah SEBUAH LORI BERHIAS utk kesungguhan ko mengapdet nih ekk..ekeke

che^amad said...

ekekeke mencik le ko dah bocorkan rehsia aku.. aku tau ko jeles pasal tak dapat tengok kan kan vagg kannn..
aku dah claim hadiah tu kat pejabat pos tadi.. mekacih yer vagg.. aku dah jual pon lori tu kat mutusamy.. muehehehe