04 June 2007

Anak Buah Terbaru Haku...

Hari Ahad lepas aku pegi melawat anak buah terbaru aku kat Sungai Buloh.. Baru je beberapa hari dilahirkan.. Bertambah le sorang lagi ahli keluarga kitorang.. Menurut dari sumber yg mungkin boleh dipercayai (iaitu abg long beliau) nama baby boy ini ialah Ahmad Adam Daniel.. Kalau dia tipu, tipu le haku.. Lupa plak nak wat confirmation dgn bapaknye.. ekekeke.. Secara tak langsung bertambah le peruntukan utk duit raya nanti.. Huhuhu..


Dan ini le gambor Adam Daniel berposing bersama akak beliau yg baru naik taraf dari jadik anak bongsu kpd anak no 3.. Sebok je nak posing sekali bila aku nak amik gambor adik dia.. Kunun cekci le wat molot muncung gitu.. Wakakaka.. Aku tatau le apa title dia akan dapat nanti.. mungkin Achik kot.. Since title Angah dah ada yg punye.. Di sudut kanan gambor tersebut ada jari kaki enterprame.. Rasanye kaki adik aku kot.. Malas le aku nak edit.. ekekeke.. Begitu le sedikit sebanyak entry aku ari neh utk membuang sedikit sawang.. Muehehehe...

0 komen: