13 April 2007

Sawang Oh Sawang...


Nampaknye Sumpahan Sawang pada blogku betul² di tahap kronik kali neh.. Tapi apakan daya, kebizian yg melanda diriku membataskan aktiviti penghapdetan aku.. Bercampur baur dgn tahap kemalasan yg optimum serta takde idea nak mengarang panjang².. Tunggu le kebangkitan semula blog ku dari Sumpahan Sawang neh.. muahahaha.... (gelak stail lanun jumpe harta karun)

Sekian aje entry pendek aku kali neh..
(Idea ini dicilok dari blog Vagg.. kui kui kui..)

6 komen:

vagg said...

cilok dari blog gua???lu jgn mengarut. gua xpenah bwat entry TAK BERMUTU camnih taw.ekekekekeekek

che^amad said...

wakakaka.. lu jgn nak jadi berak tepi jalan xmoh ngaku le vagg.. nanti gua ajak ketua kampung paya berenjut melawat blog lu baru taww.. muahahaha...

Ajipp said...

ekekekkeke..
entry tak bermutu??
pedas gilaks tuhh..

vagg said...

eekekek assudala BANZ..gua xpenah bwat keja terkutuk cannih tau..apehal update blog kasi entry pendek2..ekekekekekeekek

vagg said...

BANZ...ko tanya AJIPP penah x dgr nama kampung yg ko taipkan itu..ekekeke

Ajipp said...

tak penah..
lucah je bunyik nama kampung tuhh..