25 April 2007

Mari Menukar Template.. Hohoho

Setelah terkena aura Halym untuk menukar template maka hari ini akhirnye aku dah jumpe template yg mungkin akan lama bertakhta di blog haku.. ekekeke... Takde jauh beza sgt dgn template lama yg aku guna.. Mungkin aku takleh lari dari kaler biru, putih dan kelabu kot.. Kuikuikui...

Sbelom neh dah bermacam² template aku try tapi takde satu pon yg berkenan di hati.. Rasa macam berserabut plak... Maka sesuai dgn philosophy yg diperkenalkan oleh arkitek Ludwig Mies van der Rohe iaitu "Less Is More" (ekekeke poyo jek) maka aku telah memilih template yg simple dan mudah dibaca.. Kalu wat lawa² tapi bersawang pon takdek gunanye.. Kataku mengutuk diri sendiri.. Ekekeke.. So sesapa nak kata blog aku tak lawa lantak ler.. Aku malas nak tukar dah.. Hehehe..

3 komen:

Misz HoNey said...

a'ah..blog neh xlawa..kateku mengikut ayat gabanz supaya mengutuk blog beliau


ekekeke

che^amad said...

manda ngok ngek..

wakakaka...

halym said...

mencik sempat mengutuk haku tanpa pengetahuan blog haku..ekeke