22 February 2007

Pen Lamy Haku

Hoh posting haku yg seterusnye pada hari neh.. Lihat lah doniaaaa.. Betapa rajinnye haku hapdet blog haku.. Hohohoh… Harap tak kena sumpahan sawang dgn blogger lain yg jeles dgn kerajinan aku neh.. ekekeke..

Kali neh aku nak perkenalkan pen dakwat basah yg aku beli masa mula² keja dulu.. Brand pen neh ialah Lamy.. Time tu kununnye nak stylo milo le guna pen neh.. Pegi memana pon mesti selit pen neh kat poket baju.. ekekeke poyo sungguh aku time tu.. Nak sain attendance pon pakai pen neh.. Hihihi.. Maklum le pen baru katakannnn…

Pen neh mmg besh digunakan utk menulis atau buat sketches.. Smooth aje time guna tuh.. Yg tak besh dakwat refill dia mahal giler.. Kena pakai dakwat brand Lamy jugak. Botol kecik 30ml aje dh dekat 8 – 9 hengget rasanye.. Kalu guna dakwat yg lain dikhuatiri akan merosakkan sistem saraf pen tuh.. eheheh tipu jek tapi aku lebih suka pakai dakwat pen yg disyorkan.. Masa awal² beli aku guna dakwat biru pehtu aku tukar dakwat hitam plak pasal senang kalu aku nak fax terus tulis guna pen neh. Kalu dakwat biru tak nampak sangat bila nak fax.. Huhuhu…

Sekarang pen ini juga jarang digunakan khidmatnye kerana tuntutan keja aku yg lebih byk menggunakan komputer. Selain tu dapat menjimatkan penggunaan dakwat.. Ekekeke.. Kadang² je aku guna kalau ada discussion atau nak menconteng hilangkan boring.. Tapi aku tetap membawanye ke opis walaupon aku dah jarang gunakannye…

Begitu le serba sedikit pasal pen Lamy kesayangan aku neh..

Ini plak hasil sketch aku guna pen Lamy neh.. Walaupon buruk aku nak tayang gak.. ekekeke...

2 komen:

halym said...

wah cun arr lukisan..teruja haku..mesti ramai dah muka scarl hang lukih..ekeke

che^amad said...

ekekeke.. aku tak pernah lukis pon muka scarl.. tgk gambor lg cun.. muahahaha