04 January 2007

Nostalgia Alam Persekolahanku - Part 1

Aku rasa zaman di alam persekolahan adalah yg paling besh sekali.. Kalau le ada mesin merentas masa mesti aku dah balik ke zaman sekolah dulu.. wakakaka...
Ini le gambor sekolah aku yg dicilok dari internet.. Harap² tuan punye tak mintak royalti.. wakakaka..

Yang tertera di kaca skrin anda sekarang adalah gambor dewan sekolah.. Di sini le aku register masa mula² jejak kaki kat sekolah neh.. Di dewan ini jugak le aku amik exam SRP dan SPM.. Dan kat dewan ini jugak le aku amik exam 1119 (tapi kantoi.. wat rugi jek bayar yuran mahal².. cehh)

Banyak jugak fungsi lain dewan sekolah aku neh.. Antaranya kalau ada sessi fotografi utk majalah sekolah kat depan dewan tu ler jugak le jadik lokasinye.. wakakaka..

Selain drpd itu, setiap hari Senin akan ada assembly kat dewan neh.. so Ahad malam tu acara menyusun kerusi akan dijalankan dgn merembat dari kelas² bebudak .. Tak cukup bajet betul sekolah aku time neh.. wakakaka.. Part yg paling best bila nak rembat kusi kat kelas matrix pasal ada akak matrix.. maklum le sekolah aku semua kaum adam.. huhuhu... kira itu le saat paling bahagia time tuh.. kui kui kui...

Dewan sekolah aku neh jugak digunakan utk aktibiti² formal lain yg rasanye stended le dgn sekolah² lain kot... Kataku ala² malas nak taip panjang lebar.. wakakaka...

Cukup le utk entry dewan sekolah aku neh.. Nanti aku tepekkan entry tempat nostalgia sekolahku yg lain plak.. Sekurang²nye buleh jugak aku memenuhkan space blog aku neh.. wakakaka.. Bijak kan idea aku?

Neh gambor yg di amik dari posisi tepi plak.. hehehe...

0 komen: