23 January 2007

Motorku Rosak Lagi.. Huhuhu...

Pagi tadi aku dengan bersemangat wajanye menyetat motor haku nak pegi keja.. Puas aku cuba pelbagai skill tapi tak idup jugak.. Minggu lepas motor haku baru je antar workshop.. Takkan ari neh wat hal lagi kot.. Huhuhu.. Aku rasa kejadian yg sama telah berulang kembali.. Aku check plug motor ok jek.. Baru ganti lagi.. Memang sah le ini angkara cik sitikus.. Masa aku antar kat workshop baru² neh rupanye wayar dlm dah abes digeget tikus.. Siot je.. Seminggu aku gi keja jalan kaki.. Mujur le opis dekat.. hehehe.. Nampak gayanye minggu neh aku terpaksa le jalan kaki lagi... Kalu boleh slim takpe jugak.. Menten aje perut haku neh.. Wakakaka.. Eh aku dalam mood tensen mana leh gelak.. Huhuhu kalu aku dapat le tikus yg geget wayar motor aku tuh mau aku cincang² wat tikus masak kicap...

0 komen: